DÅLIG UPPDATERING... IGEN..

0kommentarer

Känns som jag aldig bloggar längre. Både jag och Felicia måste börja blogga bättre och se till att statestiken håller sig! Har tagit bort Blogg.se app för min mobil blir grymt seg av appar och sen kan jag typ bara ha 3 stycken, och då väljer jag Instagram, facebook och Twitter såklart! Så jag får antagligen gå in på Internet på mobilen eller köra dator på heltid! 
 
Men idag ska jag vid 6(?) Åka och titta på min kusin när han spelar hockey, så kommer hem ganska sent, men vad gör man inte för sin kusin? ;)
Och nu ska jag väl bara vara hemma och ta det lugnt! Sen imogon kanske jag och Felicia träffas och fixar frågestunden och bloggen? Så fråga på nuu! 
 
Kan ju också säga att sprayen jag köpte på Lush fungerar! Jag blev mindre röd på en natt? Och det känns fantastiskt! <3
Sen imorgon ska jag ta ett bad och prova badbomben och se om det kommer olika färger! :)
 
 
Det blir väl att lyssna på Taylor Swift hela dagen (y)

Kommentera

Publiceras ej