LÅNG DAG I SKOLAN JAO

1kommentarer

Haft världens värsta skoldag idag.. (var längde sen jag kom hem). Men iallfall gick den väldigt långsam, och tråkiga lektioner. Skulle vara mycker roligare med Matte om jag fattade, men eftersom jag är efterbliven går det inte.. Och sen kan jag ju bara säga att jag har världens bästa SO lärare som låter oss plugga inför provet på lektionerna! Om vi inte fick det skulle det gå sämst imorgon! (islam prov jaoo!
 
Sen är det ju bara 3 skoldagar kvar tills LOOOOOV! Längtar till att bara få ta det lugnt i en vecka! Sen ska jag, Ullis, Felicia och kanske Nattha om hon vill åka till Uppsala och gå på LUSH! Så som jag letat efter den affären så gömmer den sig i Uppsala? Tar ju bara typ en timme dit? :D
Fy vad jag ska köpa badbomber, krämer, ansiktsmasker och tvål! (ni kan hitta affären på Internet genom att söka på Lush.se tror jag det var) 
 
Men snart ska jag och pappa dra till farmor och farfar, måste fixa skjuts till hemkunskapen imorgon, tänker inte gå i detta väder! Aldrig! Och hon vill ju köra mig så ;)
Och sen drar vi och hämtar Ullis på hennes praktikplats! :)
 
+ Mina favoritbyxor börjar gå sönder, tar livet av mig om dom spricker i skolan, hahahah! 
 
lååååååååångt inlägg behöver en fin bild på.....
En ko såklart! ;) 

1 kommentarer

Nattha

23 Oct 2012 19:41

Det tar minst en och en halv timme till Uppsala med buss, fast då kommer man bara till Uppsala Station, och jag antar att man måste ta buss därifrån till affären, så det tar väl minst två timmar att ta sig dit xd

Svar: Sluta vara så grymt bra på att räkna, räka
Johanna och Felicia

Kommentera

Publiceras ej